کلینیک لیزر هموروئید (بواسیر)

از آنجایی که در شهرهای بزرگ، وسیع و پرجمعیت کشور، زندگی ماشینی بیشتر رایج و متداول می‌باشد، آمار مبتلایان به بیماری بواسیر و یا همان هموروئید در آنها بیشتر برآورد شده است. فراگیر بودن این بیماری سبب شده تا بیماران با هدف درمان و بهبود خود در پی بهترین مراکز درمان و کلینیک‌ لیزر هموروئید یا بواسیر باشند. کلینیک‌های فعال در درمان این بیماری می‌توانند در برخی از امکانات، تجهیزات و خدماتی که به مراجعین ارائه می‌دهند، دارای تفاوت‌هایی باشند. در ادامه به بررسی کلینیک لیزر هموروئید یا بواسیر می‌پردازیم.

کلینیک لیزر بواسیر

بیماری بواسیر

بیماری بواسیر را تورم و واریسی شدن رگ‌های موجود در نواحی مقعد تعریف می‌کنند. بواسیر و یا همان هموروئید تحت فشار در کانال رکتوم به وجود می‌آید. از آنجایی که در نواحی مقعد تعداد زیادی از سیاهرگ‌ها و یا اعصاب وجود دارند، حساسیت‌های زیادی در این نواحی توسط بیماران حس خواهد شد. به همین جهت است که پیشنهاد می‌شود که مبتلایان از ایجاد فشار در این نواحی جلوگیری نمایند تا از بروز آسیب در این قسمت و یا ابتلا به دیگر بیماری‌های نشیمنگاهی جلوگیری گردد.

بیماری بواسیر( هموروئید)‌، دارای علائم ویژه‌ای است. احساس درد، بیرون زدگی، خارش، خون‌ریزی و سوزش از نشانه‌های این بیماری محسوب می‌شوند. چنانچه این علائم در فردی بروز پیدا کرد، می‌بایست در اولین فرصت جهت درمان بیماری او اقدام شود. نکته مهم آن است که گاها تنها نشانه این بیماری، خونریزی می‌باشد و در بیمار هیچ گونه علائم دیگری نمود پیدا نمی‌کند.‌ به همین دلیل تشخیص و درمان این بیماری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همین موضوع اهمیت انتخاب یک کلینیک لیزر هموروئید را برجسته‌تر می‌سازد.

بیماری بواسیر تورم و واریسی شدن رگ‌های موجود در نواحی مقعد است.
بیماری بواسیر تورم و واریسی شدن رگ‌های موجود در نواحی مقعد است.

درمان بیماری بواسیر با روش لیزر درمانی

در درمان و جراحی بواسیر با لیزر، اشعه لیزر بر روی بافت‌های آسیب دیده تابانده می‌شود. میزان قدرت اشعه لیزر به‌گونه‌ای است که می‌تواند بدون کوچکترین آسیب و مشکلی به بافت‌های سالم همجوار، به ترمیم و بازسازی بافت‌های آسیب دیده بپردازد.‌ تبخیر بافت‌های آسیب دیده و انسداد عروق خونی توسط حرارت و گرمای اشعه لیزر، می‌تواند هموروئید را در کوتاه ترین مدت زمان ممکن بدون هیچ گونه خونریزی و احساس درد در بیمار خاتمه دهد. همانطور که می‌دانید لیزردرمانی از جمله روش‌هایی است که به دلیل خدماتی که به بیماران ارائه می‌دهد، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

امروزه مراکز درمانی بسیاری برای لیزر بیماری بواسیر تاسیس شده‌اند که هر کدام دارای مزایای بخصوصی هستند که باید به هنگام انتخاب کلینیک لیزر بواسیر در نظر با جزئیات کامل مورد بررسی قرار گیرند. اما در این میان، میزان مهارت و تخصص پزشک هموروئید مربوطه از اهمیت بالایی برخوردار است که تاثیر مستقیمی بر درمان این بیماری خواهد داشت.

به هنگام انتخاب کلینیک لیزر بواسیر، استفاده از بهترین و جدیدترین دستگاه‌های لیزر از مواردی است که باید مدنظر داشته باشید. مشاوره آنلاین کلینیک‌ها و پیگیری‌های مرتبط با وضعیت مبتلایان پس از انجام عمل جراحی از دیگر مزایایی است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

کلینیک لیزر هموروئید
کلینیک لیزر هموروئید

مهم‌ترین فاکتورهای موثر در انتخاب کلینیک لیزر هموروئید

از مهم‌ترین نکاتی که می‌بایست به هنگام مراجعه به کلینیک‌ لیزر هموروئید به آن توجه کافی را داشته باشید، به روز بودن دستگاه‌ها و استفاده از جدیدترین روش‌های درمان می‌باشد. انواع دستگاه‌های لیزر بیماری هموروئید دارای دقت بسیار بالایی می‌باشند. به همین جهت است که میزان خطای احتمالی در درمان این بیماری بسیار کم است. این در حالی است که در دستگاه‌های قدیم لیزر روند درمان با مشکلاتی مواجه می‌شد که علت آن، عدم وجود دقت کافی در دستگاه‌ها تعریف شده است.

عدم وجود دقت کافی در انواع دستگاه‌های لیزر قدیم، گاها سبب می‌شده تا سوختگی‌هایی به میزان کم در بافت‌های کنار زائده بواسیر به وجود بیایند. از دیگر عواملی که در یک عمل موفق می‌تواند به میزان زیادی تاثیرگذار باشد، ارائه خدماتی نظیر مشاوره‌های پیش از عمل جراحی و مراقبت‌های پس از جراحی به شمار می‌روند.

با این وجود که در کلینیک‌های تخصصی درمان بیماری بواسیر به کمک لیزر درمانی معمولا بیماران امکان ترخیص پس از چندین ساعت را دارند و هیچ نیازی به بستری شدن در بیمارستان و درمانگاه‌های مربوطه نخواهد بود، اما رعایت انواع مراقبت‌های پیش از عمل ضروری می‌باشد و از اهمیت بالایی نیز برخوردار است. علاوه بر این موضوع، آگاهی از اقدامات مربوط به پس از عمل جراحی نیز حائز اهمیت می‌باشد.

مهم‌ترین فاکتورهای موثر در انتخاب کلینیک لیزر بواسیر​
مهم‌ترین فاکتورهای موثر در انتخاب کلینیک لیزر بواسیر​

مزایای درمان بیماری بواسیر با کمک لیزر

از مزایای عمل جراحی بیماری بواسیر با کمک لیزر آن است که به صورت سرپایی در مطب پزشکان و با تزریق بی‌حسی‌های موضعی صورت می‌گیرد. درمان هموروئید به کمک لیزر از روش‌های قطعی و بسیار ایمن می‌باشد که میزان درصد بهبودی و پیشرفت بیماری را تا حد بالایی قرار می‌دهد.

این روش درمان بدون هیچ‌ گونه درد و خون ریزی و یا با خونریزی به میزان کم انجام می‌گیرد. در مواقعی که خونریزی به مقدار کم در فرد دیده شود، محل تحت درمان پانسمان خواهد شد. از دیگر مزیت‌های درمان بواسیر با روش لیزر درمانی در کلینیک‌های تخصصی می‌توان به دوره درمان کوتاه مدت آن اشاره نمود. درصورتی که بیماران هیچ‌گونه نیازی به بستری شدن در بیمارستان نخواهند داشت.

هزینه جراحی هموروئید با لیزر به مراتب کمتر از عمل جراحی به روش سنتی می‌باشد. پیشرفت روزافزون تکنولوژی و ایجاد راه‌های درمان جدید بیماری بواسیر سبب شده تا درمان هموروئید در مدت زمان کمتر و با سرعت بیشتر و همچنین بدون دردسر و مشکلی صورت بگیرد.

بواسیر و یا هموروئید داخلی از جمله بیماری‌هایی به شمار می‌رود که به رسیدگی‌های پزشکی به صورت مستمر احتیاج دارد. چنانچه این بیماری در مراحل اولیه خود به درستی تشخیص داده نشود، نشانه‌ها و علائم مربوط به آن وارد مراحل پیشرفته‌تر و جدیدتری خواهند شد. همین موضوع می‌تواند درمان این بیماری را مشکل‌سازتر و سخت‌تر نماید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم در صورت بروز و مشاهده علائم اولیه جهت درمان بیماری بواسیر اقدام نمایید.

مزایای درمان بیماری بواسیر با کمک لیزر​